زلال تر از...

یک شنبه 24 فروردين 1393
ن : fatemeh

زلال تر از...

گاهی می اندیشم مهم نیست                               

                        اگر هیچ از دنیا نداشته باشم...

همین مرا بس که انسانهایی در زندگیم                              

                   باشند که زلالتر از بارانند...!

 

          



نظرات شما عزیزان:

ساغر
ساعت18:15---26 فروردين 1393

از خداتم باشه!!!!

حالا ایشالا ازین ب بعد تو زیاد انرژی میگیری به خاطر....

فقط من نمیدونم کی امروز اینقد با انرژی مثبت تو فکر من بود!؟

سوال جالبی بود واقعاآرام
پاسخ:ساغرررر یه بار دیگه بگی به جان خودم میرم تو وب........ بهش یه وبیو که نباید توصیه میکنم حالا جرئت داری دوباره بگو

اون لباسه هم که بت نشون دادم عالی بود حتما بهش فک کنچشمک



ساغر
ساعت15:02---26 فروردين 1393

بله بله کاملا درسته!

ینی ی دوست پرانرژی و شــــــــاد مثل من!!!!!

بگوماشالا!
پاسخ:بله بله دیدم امروز از انرژی زیاد داشتی منو به کشتن میدادیمرددچشمکلبخند



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.